a3f.in.ua

Гаряча лінія "102" працює без збоїв? У МВС прокоментували ситуацію.

Гаряча лінія "102" працює без збоїв? У МВС прокоментували ситуацію.

У спеціальній базі розшуку МВС України, що містить інформацію про всіх правопорушників та ухильників, стався збій. Через це незручності відчули оператори гарячої лінії "102" та Сервісні центри.

Про це "Телеграфу" спочатку повідомили джерела в поліції. Як згодом з'ясувалося, проблема виявилася незначною.

Upd: станом на 19.20 стало відомо, що лінія "102" працює в штатному режимі. Крім того, "Телеграфу" повідомили, що вже більше 7 років система "Армор" не функціонує, натомість діє система "Інформаційний портал Національної поліції" (ІПНП), в якій жодних збоїв не відбувалося.

Завдяки спеціальній електронній системі поліція може швидко перевірити, чи є особа правопорушником закону та отримати про неї всю інформацію. Однак це не єдина функція системи.

Таким чином, оператори гарячої лінії "102" приймають виклики та заносять усю інформацію в базу. Проте через неточності всі правопорушення операторам доводиться фіксувати вручну в спеціальному журналі. Потім ці дані будуть внесені в систему.

Що таке "Інформаційний портал Національної поліції" (ІПНП)

ІПНП (Інформаційний портал Національної поліції України) — єдина інформаційно-комунікаційна система МВС, що об'єднує кілька десятків інформаційних підсистем, доступ до кожної з яких обмежується повноваженнями конкретних підрозділів.

Наприклад, найбільш повний доступ мають оперативні працівники: розшук та дозвільна система, реєстрація зброї.

Патрульна поліція використовує кілька інших підсистем, що стосуються угону автотранспорту, пошуку за особою, але не мають доступу до інформації про осіб, які перебувають у розробці оперативними підрозділами та мають гриф секретності.

Реєстраційні центри (колишні МРЕО) користуються підсистемою "Гарпун", яка, крім певних дублікатних функцій, ще й виявляє автомобільні двійники та відстежує номерні збіги.

Раніше "Телеграф" повідомляв, що схожий збій вже фіксувався близько тижня тому. Правоохоронці не могли нормально приймати та передавати виклики.