Про це заявив начальник Київської міської військової адміністрації (КМВА) Тимур Ткаченко в середу, 29 січня, під час круглого столу "Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві", передає кореспондент Новини.LIVE.
За словами Ткаченка, для будівництва укриттів на зупинках не потрібно застосовувати ДБН (державні будівельні норми), оскільки для таких споруд існують інші технічні стандарти (ДСТУ).
"Питання укриттів на зупинкових комплексах є важливим, оскільки під час спілкування з представниками міської адміністрації та мером міста мені було сказано, що для цього немає відповідних ДБН. Проте це не відповідає дійсності, оскільки ДБН застосовуються лише для будівництва, а для таких споруд існують інші технічні стандарти (ДСТУ)", — сказав начальник КМВА.
Ткаченко підкреслив, що вже є приклади успішного використання таких споруд в інших містах.
"Є багато міст, де успішно використовуються подібні укриття. Це питання повинні вирішувати відповідні фахівці. Я буду розглядати це питання на порядку денному, адже якщо ми говоримо про те, що люди виходять на зупинкові комплекси — вони повинні бути не скляні, а принаймні такі, які забезпечують певну громадську безпеку", — підсумував начальник КМВА.
Раніше начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко заявив, що перебувати на вулиці значній кількості людей — більш небезпечно, ніж їхати в транспорті.
Також ми писали, що в Києві поки відсутні сертифіковані укриття, які можна було б розмістити на зупинках громадського транспорту. Міські влади планують розглянути варіанти установки таких споруд та ініціювати виділення фінансування, як тільки це стане реальним.